Periodontoloji (Diş Eti)

Diştaşı temizliği

Genellikle alt çenedeki keser dişlerin dil tarafında biriken tartarların temizlenmesidir.Bu sayede diştaşı birikimine bağlı oluşan dişeti çekilmesinin önüne geçilebilir.

Kök yüzey düzeltmesi

Dişetleri ve dişi saran alveol kemikte kronik iltihaplanma sonucu dişeti cepleri oluşur.Dişeti ceplerinin yok edilmesi ve dişetlerinin diş köklerine sağlıklı bir şekilde yapışması amacıyla diş köklerindeki diştaşı ve bakteri plaklarının temizlenmesidir.

Küretaj Tedavisi

Dişetleri ve dişi saran alveol kemikte kronik iltihaplanma sonucu dişeti cepleri oluşur.Dişeti ceplerinin yok edilmesi ve dişetlerinin diş köklerine sağlıklı bir şekilde yapışması amacıyla diş köklerine komşu dişetlerinin iç yüzeylerinde oluşan iltihabi granülasyon dokusunun ve bakteri plaklarının temizlenmesidir.

Rejeneratif Periodontal Tedavileri

Dişeti hastalığına bağlı olarak kemik ve bağ dokudaki kayıpların yerine koyulması için yapılan tedavilerdir.

Kemik Greftleme Tedavileri

Enfektif köklerin çevresindeki kemik dokuda iltihaba bağlı olarak kemikte kayıplar gerçekleşir.Bu defektif kemiğin eski sağlığına kavuşturulması için kemik greftleri (tozları) kullanılarak tedavi edilir.

Dişeti Büyümelerinin Tedavisi

Gingivektomi işlemi ile dişeti büyümeleri tedavi edilmekte ve bu şekilde estetik gülüş sağlanabilmektedir.

Gülüş Tasarımı

Gingivektomi, dişeti greftleme işlemleri, lamine, zirkonyum, tam porselen sistemlerle gülüş estetiğinin sağlandığı tedavidir.

Dişeti Çekilmesi Tedavisi

Serbest dişeti greftleme operasyonu, Bağ doku greftlemesi ya da Koronale flap kaydırma işlemi ile tedavi edilmektedir.

Serbest Dişeti Grefti

Keratinize dişeti genişliğini artırmak için yapılan operasyonlardır.

Bağ doku Grefti

Bağ doku genişliğini artırmak amacıyla yapılan operasyonlardır.

WhatsApp Hattı